More Networking faciliteaza accesul la Metode, Oameni si Recomandari. Cu Entuziasm!

Ne intalnim dimineata pentru networking, seara pentru ateliere de networking, periodic pentru seri de networking, workshop-uri si anual pentru conferinta de business networking.

Comunitatea MORE Networking presupune prezenta regulata la intalniri si ateliere, dar intelege ca provocarile unui antreprenor pot uneori interveni in activitatea de networking. De aceea avem un regulament* pe care fiecare membru il cunoaste la inscriere si garantia primei luni – daca dupa prima luna activitatea de networking, din orice motive, nu se potriveste cu activitatea ta, te poti retrage si primesti banii inapoi!

Membrii comunitatii se sustin, motiveaza, informeaza, recomanda si inteleg ca a oferi fara sa astepti ceva in schimb este cheia succesului in networking. Incurajam colaborarea, nu competitia.

Taxa de membership ofera statutul de membru si iti permite accesul la evenimentele MORE Networking. Taxa este o investitie in prezentare, promovare si dezvoltare individuala si de echipa. Taxa de catering este investitia in calitatea intalnilor cu membrii si invitatii lor si costurile organizarii acestora.

Cod de Conduita Membrii.

Participarea regulata la intalniri si ateliere de networking, plata taxelor, punctualitatea, respectul pentru ceilalti membrii, follow up-ul si contributia la activitatea grupului din care face parte este asteptata de la fiecare membru in parte. Drept urmare, prin aplicarea la comunitatea MORE, membrii aplica urmatorul Cod de Conduita:

  • Absentele trebuie “anuntate” pe grup, inainte de intalnire.
  • Membrii ajung la timp si raman pentru intreaga intalnire de networking.
  • Daca nu poate ajunge la intalnire, un membru poate trimite un inlocuitor sau un reprezentant.
  • Membrii trebuie sa anunte grupul despre absenta pe o perioada mai lunga, precum vacanta sau alte probleme personale care pot aparea.
  • Data fiind importanta intalnirlor regulate de networking, membrii nu ar trebui sa lipseasca mai mult de 4 intalniri pe an, fara a trimite un reprezentant.
  • Atelierele de networking sunt dedicate membrilor grupului si fiecare membru se bazeaza pe participarea si implicarea activa a celorlalti. Absentele se motiveaza direct la membru care sustine atelierul de dezvoltare al business-ului.
  • Totii membrii care au avut un atelier de networking trebuie sa faca follow up cu referintele primite si sa livreze calitatea promisa.
  • Membrii sunt incurajati sa caute diverse oportunitati pentru a aduce invitati la intalnirile echipei, scopul principal al acestora fiind relationarea si diversitatea.
  • Membrii trebuie sa pastreze un standard de integritate personala si de business si sa interactioneze cu profesionalism cu ceilalti membrii si recomandari.

*Regulamentul complet al membrilor poate fi solicitat la cerere.

Regulile tin oamenii buni impreuna si pe cei rai la distanta!

Contact

Pentru orice fel de informații sau stabilirea unei întâlniri vă rugăm să ne contactați.

Start typing and press Enter to search